FANDOM

BRONIE:Edytuj

Ikona Nazwa Typ obrażeń Amunicja Zasięg Opis
Pistolet-ASG-CG-Colt1911-A1-180126 Pistolet Naboje 10/100 Średni Pistolet który możesz wszędzie zanieść. Dzięki szerokiej gamie ulepszeń jest niezawodny w każdym środowisku.
Rewolwer hukowy major eagle 2 5cala VOL183K 2 Rewolwer Naboje 6/100 Średni Nie tak wszechstronny jak pistolet, ale może zadać naprawdę ogromne obrażenia. Rekompensuje to czasem przeładowania.
Pistolet Maszynowy ASG Scorpion 14762 MG-69 Naboje 20/200 Wysoki Strzela krótkimi seriami pocisków które lecą poza to co widać. Możesz schować go w łóżku, stąd nazwa.
Asg pistolet maszynowy SCORPION EVO 3A1 17831 Pistolet maszynowy Naboje 50/400 Średni Podręczne urządzenie do kontroli tłumów. Idealne do rozpędzania Malfojówek.
Karabin asg CG KingArms Thompson M1A1 430908 Tommygun Naboje 50/250 Średni Gangsterski karabin. Nadaje się kiedy musisz zabić kogoś po cichu i bez rozgłosu.
GP Shotgun-020 SHG020 1 b2b Strzelba Śrut 8/64 Niski Niezawodna broń, najlepiej działa kiedy podchodzi się do wroga bardzo blisko. Żeby efektywnie wykończyć oponenta, przytknij mu ją do brzucha, naciśnij spust i podziwiaj nowy kolor ściany za nim.
1152196403 1 CKM Naboje 100/1000 Średni Na polu bitwy może wysadzić bębenki pobliskich Malfojówek, a potem je przedziurawić. Poręczna i praktyczna rzecz.

Ulepszenia do broniEdytuj

Ikona Nazwa Ilość Broń Cena Opis
Luski asg do Franchi 15920 Śrut przeciwmagiczny 100 Strzelba 10 sykli Zwiększają o 50% obrażenia zadane czarodziejom.
Luski asg do Franchi 15920 Śrut przeciwpancerny 50 Strzelba 20 sykli Pociski potrafią penetrować pancerz oraz tarcze zaklęcia Protego.
Magazynek ASG Arsenal 15202 Naboje Dum-Dum 50 MG-69, Pistolet Maszynowy, Tommygun 10 sykli Pociski zadają rozległe rany. Przydatne do walki z wrogami używającymi pancerzy.
Magazynek ASG Arsenal 15202 Naboje myśliwskie 50 MG-69, Pistolet Maszynowy, Tommygun 10 sykli Pociski są dostosowane do przebijania się przez futro i grubą skórę. Perfekcyjne do likwidowania obrońców praw zwierząt.
1152207793 1 Naboje wackowe 40 MG-69, Pistolet Maszynowy, Tommygun 10 galeonów Pociski zawierają w sobie specjalne strzykawki które leczą wrogów z wierzenia w prawa zwierząt i medycynę alternatywną.
1152207793 1 Muminkowe rundki 40 MG-69, Pistolet Maszynowy, Tommygun 10 galeonów Pociski zawierają w sobie toksynę która sprawia że wrogowie słyszą w głowie muzykę z czołówki Muminków.
Kulki ASG Blaster 15430 Kulki Dursleyów 180 Pistolet, Rewolwer 15 galeonów Pociski przy strzale rozbryzgują się w całą masę wybuchowych kulek.
Kulki asg GoldFire 14160 Kulki Oskara 180 Pistolet, Rewolwer 20 galeonów Pociski przy strzale rozbryzgują się w całą masę kulek, które po opadnięciu na ziemie działają jak miny przeciwpancerne.
Gaz obronny 50ml holsters Gazowe pociski 20 l Pistolet, Rewolwer 40 sykli Pociski przy trafieniu w ciało wyzwalają gaz pieprzowy, który zadaje dodatkowy ból.
Zywnosc-rf-wolowina-w-pomid-400g Przenośne racje 1 CKM 10 sykli Broń potrafi wystrzelić w dowolnym momencie puszkę z żywnością. Pomocne jeżeli drugi wyznawca Dudleya musi zregenerować rany WIELKIMI LODAMI CZEKOLADOWYMI a oddziela was mur.

WyposażenieEdytuj

Ikona Nazwa Ilość Typ Cena Opis
Kurtka-Helikon-M65-Olive-Green-KU-M65-NY-02 Kurtka 1 Ubranie 5 sykli Zwiększa wytrzymałość o 50%.
Kurtka-Helikon-M65-Olive-Green-KU-M65-NY-02 Kurtka przeciwmagiczna 1 Ubranie 5 sykli Odbija zaklęcia. Wszystkie poza niewybaczalnymi.
Buty-protektor-grom-blk-2015 Glany 2 Ubranie 2 sykle Kopy zadawane wrogom są o 50% bardziej bolesne.
Buty-protektor-grom-blk-2015 Buty z kolcami 2 Ubranie 10 galeonów Kopy zadawane wrogom są o 2 razy bardziej bolesne i powodują krawienie.
Apteczka Maxpedition F.I.G.H.T. Medical Pouch Foliage Gree Apteczka Elite 1 Apteczka 12 galeonów Zawiera jodynę, wielkie lody czekoladowe, wodę utlenioną, mydełko antybakteryjne, surowicę, adrenalinę, wyciąg ze szczuroszczeta oraz Szkiele-Wzro.
Apteczka Pentagon Red Apteczka 1 Apteczka 5 galeonów Zawiera wielkie lody czekoladowe, wodę utlenioną, surowicę, wyciąg ze szczuroszczeta oraz Szkiele-Wzro.
Zywnosc-rf-wolowina-w-pomid-400g Racje żywnościowe 1 CKM 10 sykli Wystarczająca wartość energetyczna dla wyznawcy Dudleya. Zawiera całą masę pustych kalorii i cukru które pozwalają szybko nabrać sił.

PojazdyEdytuj

Ikona Nazwa Pancerz Typ Szybkość Opis
POL Warsaw Kubuś Kubuś Duży Czołg Średnia Bryka Powstańców.